Created with Sketch.

Полтавцям необхідно сплатити податок на нерухомість протягом 2 місяців

29.06.2016, 12:55

Державна податкова інспекція у м. Полтаві нагадує, що громадяни – власники житлової нерухомості, відповідно до норм Податкового Кодексу України отримають від податкової інспекції до 1 липня податкове повідомлення – рішення, в якому буде зазначена сума та реквізити для сплати податку на нерухомість. Сплатити вказану суму необхідно буде протягом 60 днів із дня вручення такого повідомлення.

Звертаємо увагу, що у поточному році громадяни сплачують податок на нерухомість за базовий 2015 рік.

База оподаткування об'єктів житлової нерухомості для мешканців м. Полтава зменшується на пільгові метри :

- для квартири/квартир незалежно від їх кількості – на 90 м.кв;

- для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості – на 200 м.кв;

- для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток – на 290 м.кв.

Пільги із сплати податку для фізичних осіб не надаються на об’єкти оподаткування:

-що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, використовуються у підприємницькій діяльності);

-якщо площа такого об’єкта (об’єктів) буде більше, ніж п’ятикратний розмір неоподаткованої площі, яку затвердила міська рада.

За додатковою інформацією звертайтеся за телефоном: 68 38 32.

Відділ організації роботи

Державної податкової

інспекції у м. Полтаві

Читайте також
Прем’єр Вірменії у день народження путіна пригрозив розірвати угоду з рф
Полтава
«Останній Бастіон» вітає українських учителів із професійним святом
Полтава
Міністр закордонних справ Тайваню відвідає США після саміту Трампа з Сі — Bloomberg
Полтава
Понад 46,4 млн грн сплатила НСЗУ медзакладам Полтавщини за кардіохірургічну допомогу
Полтава
До топ-100 не дотягнув ніхто: де опинилися школи Полтавщини в рейтингу України
Полтава
Торговельні війни Заходу та КНР
Полтава