Телестудія Кирила Тимошенка отримала статус «критично важливе підприємство»

ПОЛІТИКА
09 квітня, 11:05
Телестудія Кирила Тимошенка отримала статус «критично важливе підприємство»

«Кінокіт», який за 4 роки отримав 350 мільйонів гривень, тепер просить фінансової підтримки.

Приватна компанія «Кінокіт», яка виробляє контент для державного телеканалу «Рада», потрапила до переліку критично важливих підприємств.

Про це повідомляє BIHUS.Info.

Журналісти нагадують, що саме з цим «критично важливим» підприємством державний канал «Рада» підписав угоду на 105 млн грн на 2024 рік.

Замість того, щоб розвивати власне виробництво і продакшн, канал «Рада» вже третій рік платить мільйони з бюджету приватній компанії. Сума угод з «Кінокітом» за 3 роки сягнула 350 мільйонів гривень.

Телестудія Кирила Тимошенка просить про «фінансову підтримку», щоб продовжувати працювати на «інформаційному фронті».

Про це йдеться на сайті компанії.

Телестудія Кирила Тимошенка отримала статус «критично важливе підприємство»_1

Там зазначили, що фінансова допомога потрібна, «щоб надалі виконувати свої професійні обов’язки на інформаційному фронті в цей надзвичайно складний для України час».

Зокрема, кошти необхідні для «450 досвідчених журналістів, ведучих, операторів, режисерів, звукорежисерів, редакторів, продюсерів, яким потрібні хоча б мінімальні засоби для існування їх та їхніх сімей».

«Технічне забезпечення та його обслуговування: сервери, генератори, пультові, камери. Все має працювати безперебійно та під величезним навантаженням. Автотранспорт та пальне: для оперативного пересування наших знімальних груп, техніки і т.д.

Забезпечення елементарної життєдіяльності головного офісу: для оперативного пересування наших знімальних груп, техніки і т.д.» — йдеться в повідомленні.

Телестудія Кирила Тимошенка отримала статус «критично важливе підприємство»_3

«Останній Бастіон» нагадує читачам, що у  Держдепі США заявили, що влада обмежує свободу слова в Україні.

Незалежні ЗМІ та сайти новин в Інтернеті були активними та висловлювали широкий спектр поглядів, але уряд вжив певних заходів для обмеження ЗМІ та свободи вираження поглядів, нібито для протидії російській дезінформації та розв'язання інших проблем безпеки під час війни.

Канали, які вважаються афілійованими з опозиційними партіями, зокрема «5 канал», «Прямий» та «Еспресо», офіційно не були запрошені до участі в єдиному мовленні, хоча час від часу ці три канали добровільно транслювали 24-годинну програму інших каналів.

Також, як пишуть у Держдепі, посадовці відмовили каналам у доступі до урядових процедур після того, як вони висвітлювали «делікатні питання».

Також надходили повідомлення про продовження фінансового та політичного тиску на НСТУ з метою узгодження та підтримки урядової політики. Місцеві відділення «Суспільного» стверджували, що високопоставлені представники Офісу президента та інших державних органів лобіювали наглядову раду мовника, аби підтримати обраних кандидатів на ключові керівні посади.

Єрмак і Ко, заручившись підтримкою олігархічних засобів масової дезінформації, роблять все можливе, щоб єдиними джерелами дезінформації для українців стали «ЗелеМарафон» та російськомовний телеканал «FREEДОМ», що щедро фінансуються з бюджету.

Автор : Іван Правдін
Читайте також:
Війна
За 2022 та 2023 роки на ЗелеМарафон було витрачено 2,13 млрд грн. На 2024 рік на фінансування ЗелеМарафону вже заклали майже 2 млрд грн.
15 квітня, 20:12
Опінії
В муках народжували цей закон про мобілізацію, а коли він народився виявилося, що це чергова зелена жаба
08 квітня, 17:14
Політика
Кошти отримали телеканали Ахметова, Пінчука та Коломойського.
30 березня, 11:18
Політика
Сторона захисту каже, що досі не має доступу до всіх матеріалів справи.
15:35
Політика
Дружина заступника голови Держпродспоживслужби ховає статки та відпочиває за кордоном під час війни
10:28
Політика
Ексгенерала СБУ Наумова підозрюють у підробці документів
08:30