Журналісти оприлюднили схеми підкупу адміністрацією Порошенка блогерів та ЗМІ

ПОЛІТИКА
20.12.2019, 07:05
Журналісти оприлюднили схеми підкупу адміністрацією Порошенка блогерів та ЗМІ
Фото: Kyiv Post

«Джинсу» та послуги «порохоботів» замовляли безпосередньо в Адміністрації президента.

Представники адміністрації президента Петра Порошенка замовляли «джинсові» матеріали у ЗМІ та координували блогерів у соціальних мережах.

Про це інформує Kyiv Post з посиланням на документи, які потрапили до видання.

«Документи є уривками з неофіційного медіа-плану адміністрації та стосуються 2015-2016 років. З них випливає, що президентська команда замовляла засобам масової інформації, що писати та яких політологів цитувати», – йдеться у матеріалі.

Документи знайшли у кабінеті, який раніше займав голова відділу зв’язків департаменту інформаційної політики адміністрації Порошенка Володимир Горковенко.

Серед матеріалів, які опинилися у розпорядженні журналістів, – тези, які «розганялися» створеною в Адміністрації мережею інформаційного впливу.

Також документи містять детальні плани ефірів із «нашими» для адміністрації Порошенка людьми.

Оприлюднені дані дають уявлення про вартість політичної «джинси» у топ-виданнях. Так, у вересні 2015 року газета «Аргументи і Факти» мала отримати 2100 дол за розміщення статті політолога Олександра Соколова «Как потерять Украину?»

У документах фігурують такі видання як «Сегодня»,«Сільські вісті», «Комсомольська правда», «Україна молода», «Газета по-українськи», «Коментарі», «Факти і коментарі».

З-поміж іншого у документах зазначено, що 874 тисячі дол готівкою мали виплатити семи радіостанціям під час місцевих виборів 2015 року за розміщення інформаційних повідомлень у випусках новин. На «пряму» політичну рекламу у тому ж бюджеті було передбачено лише 277 тисяч дол. Але навіть із цієї суми лише 48 тисяч мало бути перераховано на банківські рахунки радіостанцій офіційно. Решта була виплачена готівкою.

Оприлюднені документи розкривають деталі підтримки Порошенком однієї з політсил, що постали на основі Партії регіонів, – «Нашого краю».

Також документи звертають увагу на схеми іміджевих заходів стосовно «смотрящих» від Петра Порошенка.

Крім того публікація Kyiv Post розкриває особливості створення сприятливого для Порошенка клімату у соцмережах. Зокрема, видання пише, що середня платня топ-блогерів становила 1500 дол.

Читайте також:
На хабарі в 180 000 гривень ДБР затримало податківців
13 травня, 09:37
Суддя Ковбаса коштом платників податків збагатився майже на 1,5 млн грн за останній рік.
06 травня, 16:45
Аудит "Коронавірусного фонду" виявив порушень на 407 мільйонів гривень.
26 квітня, 08:51
Під Петра Порошенка продовжують "копати".
22 квітня, 16:01
“Голова НКРЕКП всіляко сприяв початку закупівлі російського струму і неодноразово публічного його виправдовував”.
22 квітня, 15:23
Заступник керівника СЗР допомагав ексголові ОАСКу переховувати нажите "непосильним суддівством".
21 квітня, 22:14