Замовний рупор «Полтавщина» у стилі Кисельова склепав статтю про МСЕК

ПОЛТАВА
16.12.2016, 13:17
Замовний рупор «Полтавщина» у стилі Кисельова склепав статтю про МСЕК

Інтернет-сайт «Полтавщина» випустив статтю про поновлення керівниці Полтавського МСЕК Тетяни Жабо на посаді у стилі пропагандистських «Вестей» Дмитра Кисельова.

Жодного з журналістів «Полтавщини» на події сьогодні, 16 грудня, звісно, не було. Однак це не завадило журналісту Янові Пруглу додати кольорів у статтю для маніпулювання фактами.

Так, Пругло пише про «приблизно 20 чоловік з нашивками «Айдару», які нібито допомагали Жабо приступити до своїх обов’язків. Пругло свідомо подав неправдиві свідчення про подію та її учасників.

Журналіст інтернет-видання «Полтавщина» Ян Пругло. Фото з соцмереж 

Жодних силових чи військових призначенців із «Айдару» під час процедури поновлення Жабо не було, повідомляють кореспонденти «Останнього Бастіону», які здійснювали відеофіксацію всього процесу з метою недопущення маніпуляцій навколо згаданої події. Сюжет про це дивіться незабаром на нашому сайті.

З огляду на порушення сайтом «Полтавщина» журналістських стандартів при викладенні матеріалу (зокрема, не врахована думка всіх згаданих у статті учасників), розміщення рядової події у ТОПі сайту, маніпулювання фактами, цілком вірогідно, що новина має суто замовний характер.

Про рівень журналістів, що готували матеріал, говорять грубі помилки, припущені в тексті: керівницю Полтавського МСЕК Тетяну Жабо журналіст Ян Пругло під кінець фамільярно називає Тетя Жабо, у середині статті автор суперечить сам собі, написавши, що так званих айдарівців було не 20, а тільки 5, та і ті – не учасники батальйону, а місцеві активісти. До речі, останні прийшли на прохання інвалідів та поранених атовців, з яких попередній керівник Дмитро Паламарчук вимагав від 20 тис грн до 5 тис $ за оформлення групи інвалідності. Матерілал із доказовою базою про це згодом на «Останньому Бастіоні».

Виділені маркером – помилки та неточності. Як натяк на приховані комплекси – фото проблем із потенцією у рекламному блоці 

Наше видання припускає, що матеріал «Полтавщини» випущений на замовлення та спрямований на дискредитацію окремих активістів, лікарів та добровольчих/силових батальйонів, що захищають цілісність держави у війні на Сході України.

У разі відмови прибрати не перевірені «Полтавщиною» факти й судження, «Останній Бастіон» змушений буде подати заяву до правоохоронних органів. Надаємо можливість викласти правдиві дані на своєму сайті в новині, альтернативній за розташуванням на ресурсі з публічним визнанням власної непрофесійності в підготуванні обговорюваної тут статті.

Редакторський відділ «Останнього Бастіону» 


Читайте також:
Ще вчора вранці, 3 квітня, в Полтавській області було 4 підтверджених лабораторією випадків коронавірусу. На вечір ця кількість подвоїлась.
вчора, 08:35
Палає ліс біля села Жирки у Кобеляцькому районі. На гасінні пожежі працює 18 одиниць техніки та 52 рятувальника.
03 квітня, 19:25
З 6 квітня транспорт Полтави перевозитиме тільки медиків, військових, поліцію і продавців.
03 квітня, 18:55
Ввечері 3 квітня ПЛР-тест підтвердив коронавірус у 69-річного чоловіка з Кременчука. Ще 4 позитивні експрес-тести – в працівників заводу.
03 квітня, 18:30
До 15 травня у Горішні Плавні на Полтавщині доставлять човен для скошування очерету. Комунальники купили його за 6 млн грн.
03 квітня, 15:35
Якщо людина помре від коронавірусу, її тіло перед похованням оброблять хлором. На похорон зможуть прийти до 10 родичів.
03 квітня, 14:25