Журналісти виявили працюючий ресторан завгоспа Нацполіції Наумова – його вже звільнено

ПОЛІТИКА
18 листопада, 18:30
Івана Наумов (зліва)
Івана Наумов (зліва)
Фото: Хвиля

Але є думка, що за долю Івана Вікторовича не варто турбуватися.

Знімальна група Bihus.Info провела свій найвдаліший після Свинарчук-гейта тролінг, після якого зняли начальника Департаменту управління майном Нацполіції Івана Наумова. 

Про це передає телеграм-канал Bihus.Info.    

«Пам'ятаєте сюжет, про карантинні вечірки в клубі NAVY? Поліційний завгосп Наумов, родина якого контролює цей клуб – звільнили з Нацполіції», – йдеться в повідомленні.

Журналісти нагадують, що пан Наумов – це той самий завгосп, теща якого їздила на Мазераті і будувала п'ятиповерхові маєтки із доходом 10 тис. грн за 5 років.

І ось вчора вийшло розслідування про те, як «карантинили» в клубі, який контролює родина Наумова: поки інші кав'ярні та ресторани – вимушено закрились і зазнають збитків, NAVY продовжував приймати відвідувачів.

Коли ж журналістка викликала поліцію – «охоронці» комплексу у кращих ментовських традиціях погрожували закрити її на території ресторану, а потім вивезти в ліс.
А поліціянти, які приїхали на виклик – пожалілися журналістам, що їх не пустили і ... поїхали.

Після виходу сюжету 17 листопада, Наумова показово звільнили з посади начальника департаменту.

Але як повідомляють джерела поінформованого телеграм-каналу «Силовий», за долю Івана Вікторовича не варто турбуватися – цей цінний кадр обов'язково ще спливе і ми почуємо про його нові автомобілі, земельні ділянки та ресторани.
 

Читайте також:
Як з'ясували The Insider і Bellingcat, діяльність проєкту Bonanza Media курував полковник ГРУ Сергій Чебанов.
12 листопада, 18:02
Стало відомо, що його оперують в медичному центрі Степанакерта.
01 жовтня, 17:43
Спротив олігархічному впливу, надавання об'єктивної інформації і виконання завдань як четвертої гілки влади.
11 вересня, 14:35
Голова правління Національної суспільної телерадіокомпанії України обматюкав колег із компанії "Ера-медіа".
06 липня, 12:40
Дружина кума Путіна Медведчука володіє частками телеканалів «1+1», «2+2» і «ТЕТ».
19 червня, 16:58
Він нагадав, що Гордон і раніше відзначався відверто проросійськими поглядами.
19 травня, 16:55