Гордон відкриває вікно Овертона

Виміри
05 листопада, 12:15

Але і Чорт повертається

Дмитро Гордон, який називає себе журналістом, висловив своє захоплення організаційними здібностями голови Офісу президента Андрія Єрмака та назвав його одним із претендентів у кандидати на пост президента України на наступних виборах.

Про це Гордон заявив в прямому ефірі каналу "Україна 24", що належить олігарху "інвестору" Рінату Ахметову.

"И у меня, кстати, есть ощущение, что Владимир Александрович не пойдет на второй срок...", - заявив Гордон.

Нагадаємо читачам, що "журналіст" Дмитро Гордон готовий за гроші просувати кого завгодно і що завгодно.

Адже Гордон, як відомо, організовував теплі ванни для диктатора Лукашенка, олігарха Коломойського, колишнього генпрокурора (без юридичної освіти) Юрія Луценка та "найефективнішого" міністра внутрішніх справ Арсена Авакова.

Відомо, що в погоні за грошима, він ще з 90-х років займався рекламою цілителів, астрологів, апологетів та популяризаторів нетрадиційної медицини, які працювали в створеному ним Центрі нетрадиційної медицини «Доля» (ЦНМ «Доля»). Згодом центр "Доля" таки позбавили ліцензії МОЗ

Один із проектів Дмитра Гордона :
Один із проектів Дмитра Гордона : "Контактер з космосом"

Також Дмитро Гордон прославився в 2000-х роках продажем пірамідок «Ю-Шинсе». Користуючись своєю популярністю, він впарював довірливим людям ці пірамідки за шалені гроші, розповідаючи про їх чудодійні властивості, та навіть заявляв, що вони можуть вилікувати від раку.

Гордон заявляв, що в даних пірамідок була ліцензія МОЗ. Але як виявилося, МОЗ ніколи не видавало ліцензії для пірамідок. Їх внесли до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та дозволили для застосування на території України наказом Державної служби лікарських засобів та виробів медичного призначення №132 від 31 березня 2006 року за підписом першого заступника голови служби Інни Демченко. Термін дії свідоцтва про державну реєстрацію закінчувався 31 березня 2011-го.

Крім цього Дмитро Гордон просував та рекламував шарлатана Анатолія Кашпіровського, який змушував довірливих людей заряджати воду перед телевізором. На 6-й річниці видання "Бульвар Гордона" навіть влаштували "лікувальний сеанс" Анатолія Кашпіровського.

Але не Гордоном єдиним...

Вчора на каналі "інвестора" Ріната Ахметова (детальніше тут) влаштували теплу ванну для колишнього міністра внутрішніх справ Арсена Авакова.

Арсен Борисович вирішив повернутися з Італії до України: чи ностальгія замучила, чи вино скінчилося.

Але, на нашу думку, швидше за все чорту, віднедавно, не вистачає політично-кримінально-фінансового драйву.

Цікаво, що в самій підводці до "резонансної" програми "Народ проти з Наташею Влащенко", нам ніби натякають про повернення Арсена Борисовича до вітчизняної політики...

Гордон відкриває вікно Овертона_2

Шкода, що гості студії так і не спромоглися поставити Авакову резонансні питання, влаштувавши чорту теплу медійну ванну. Цікаво, скільки вона коштувала?!

Останній Бастіон 7 років ставить незручні питання Арсену Борисовичу:

  • про Антоненка, Кузьменко, Дугарь та справу Шеремета;
  • про стрілянину в Княжичах;
  • про справу рюкзаків Олександра Авакова та про переслідування експертки у цій справі;
  • про справу Катерини Гандзюк та про "призначеного" виконавця цього злочину (який дивним чином кудись зник після звільнення з СІЗО):
  • про Дейдея, Ківу, Шавторяна, Чеботаря та пісок;
  • про Фірташа та Фукса;
  • про газові ліцензії;
  • про дивовижний порятунок від санкцій телеканалу НАШ.

Ми продовжуємо спостерігати за політичною діяльністю чортів, жаб, гадюк, мертвечуків, павуків та іншої нечисті у боротьбі за владу в Україні з метою поневолення українського народу.

Але ми певні, що наша тисячолітня боротьба проти поневолювачів завершиться нашою перемогою.

Автор : Геннадій Сікалов
Читайте також:
ОАСК змінив свою позицію після сварки Ахметова і Зеленського
03 грудня, 15:45
До річниці вбивства Сергія Мироновича Кірова 1 грудня 1934 року
30 листопада, 08:45
Відео героїчної та високопрофесійної роботи українських розвідників вкотре підтвердило фейковість російської пропаганди.
07 жовтня, 16:44