У Латвії заборонили низку кремлівських каналів

21 листопада, 13:38
СВІТ
У Латвії заборонили низку кремлівських каналів

Національна рада Латвії з електронних ЗМІ припинила мовлення на території країни дев'яти кремлівських телеканалів.

Про це 20 листопада повідомило видання "Delfi".

До списку заборонених каналів потрапили (назви мовою оригіналу): "Время: далёкое и близкое", "Бобёр", "Дом Кино", "Дом Кино PREMIUM", "Музыка Первого", "O!", "Поехали", "TELECAFE", а також "Петербург – 5 канал".

Зазначається, що причиною припинення мовлення на території Латвії вказаних телеканалів є їхнє перебування у складу холдингу "Национальная медиа группа". Його бенефіціар — друг і особистий касир очільника Кремля, олігарх Юрій Ковальчук, який перебуває під санкціями Євросоюзу.

У Національній раді Латвії з електронних ЗМІ пояснюють, що вказаний холдинг здійснює відверту пропаганду агресивної політики Кремля щодо України. Також наголошується, що низка передач цих каналів, оголошених забороненими, мали на меті дестабілізувати ситуацію всередині Латвії, зокрема розпалити ворожнечу на національному ґрунті.

Читайте також:
Інфраструктурні об'єкти стратегічного значення у Фінляндії цікавлять російських і китайських шпигунів.
10:50
Представники німецького бізнесу сподіваються, що проти Росії не будуть запроваджувати нові санкції.
08:40
За останні 10 років народжуваність серед корінного населення Фінляндії (етнічних фінів, місцевих шведів і саамів) зменшилась на 25%.
вчора, 14:30
Голова уряду Грузії Ґеоргі Ґахарія звернувся до громадян своєї країни щодо неприпустимості вчинення вуличних безладів і попередив про можливі наслідки за заклики до громадської непокори.
04 грудня, 17:00
Президент Ґітанас Науседа звернувся до представників країн-учасниць НАТО, які зібрались у Лондоні, із закликом назвати РФ основною загрозою альянсу.
04 грудня, 10:30
Міністр оборони Естонії Юрі Луйк стурбований тим, як деякі очільники країн-учасниць НАТО намагаються відбілити агресивну зовнішню політику РФ.
03 грудня, 14:40