Зе-команда видала каналам олігархів 165 млн грн із держбюджету

ПОЛІТИКА
11 липня, 18:12
Зе-команда видала каналам олігархів 165 млн грн із держбюджету

Банкова загралася у контрпропаганду, яку мовою окупанта щоденно транслюють найбільші телеканали країни, чиї власники олігархи-українофоби.

Відповідний ґрунтовний аналіз-розслідування підготували й оприлюднили наші колеги з видання "Главком", передає інформаційна агенція "Останній Бастіон".

Як з'ясували вітчизняні журналісти, Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України" розіграло між приватними телеканалами 165 мільйонів гривень бюджетних коштів.

Показово, але найбільше коштів (а це 48,49 млн грн) віддали ТОВ "Новинна група Україна" (більш відомий серед громадян як канал "Україна 24" – прим. ред.), що належить Рінату Ахметову, оскільки він виробляє інформаційної продукції загальною тривалістю 754 години.

Слід зауважити, що згідно з укладеною між державною компанією і медіагрупою олігарха угодою, вартість години становить 64,3 тис. грн.

Наступний транш із держбюджету України розміром 41,86 млн грн одержало Іноземне підприємство "1+1 продакшн", власником якого через кіпрську фірму "Каддоа Лімітед" (контролює 75% частки) є олігарх Ігор Коломойський.

У цьому випадку ціна однієї інформаційної години дорівнює 57 тис. грн, виробляючи 612 годин інформаційного контенту.

41,46 млн грн одержало ТОВ "СЛМ Новини" (куди входять загальнонаціональні мовники "ICTV" та "СТБ"), що контролюється олігархом Віктором Пінчуком через компанію "Старлайт Медіа".

Ці 2 телеканали переможець видають інформпродукту на 623 години щоденно за ціною однієї години у 55,7 тис. грн.

Решту 32,99 млн грн віддано ПрАТ "Телеканал Інтер", який належить олігарху-втікачу Дмитру Фірташу і його бізнес-партнеру Сергію Льовочкіну, яких слід притягнути до відповідальності за багаторічну кремлівську пропаганду.

Цей мовник виробляє 459 годин контенту, а вартість години становить 59,9 тис. грн.

Як підсумовують наші колеги з видання "Главком", договори про надання інформаційних послуг датовані початком липня 2022 року, а всю продукцію приватні канали повинні надати до 7 листопада цього року.

Між тим, як раніше вже повідомляв "Останній Бастіон", Україну давно слід було звільнити від руйнівних впливів "русского міра", а не потурати творцям телесеріалу "Скоти".

Читайте також:
Війна
До 24.II.2022. велика континентальна війна в Європі вважалася малоймовірною, оскільки колективний Захід вірив, що зміг догодити РФ.
27 листопада, 09:12
Світ
Байстрючка багаторічного російського міністра-путініста з Тиви змогла отримати паспорт балтійської республіки й уникнути санкцій.
17 жовтня, 09:12
Світ
Після того, як російські окупаційно-терористичні сили 24 лютого вдерлися в Україну, так звані "путінські гаманці" притихли й повтікали з РФ.
14 липня, 07:00
Економіка
У країн колективного Заходу є право використати заблоковані золото-валютні резерви росії для фінансування реконструкції України.
06 червня, 17:09
Війна
До 24 лютого поточного року на озброєнні України перебувало 36 бойових безпілотних літальних апаратів турецького виробництва.
29 квітня, 22:28
Світ
Кремлівський "бункерний щур" може публічно принижувати Україну та її народ, але воєнна агресія з окупацією так просто не зійдуть йому з рук.
05 лютого, 13:56